Selsema & Flu


4 Suplemen Mesti Diambil Untuk Melegakan Demam Selsema & Flu
 
Apabila anda bangun dengan bersin, batuk, demam, perasaan otot tidak boleh bergerak, anda mungkin mempunyai demam selesema atau sejuk. Sementara gejala-gejala demam selesema boleh menyebabkan rasa tidak selesa selama beberapa hari, gejala-gejala flu boleh menjadikan anda sakit untuk beberapa hari sehingga beberapa minggu.

Pada tanda pertama selesema, ambillah suplemen berikut, yang boleh membantu meningkatkan sistem imun anda dan membantu anda sembuh dengan lebih cepat. Atau lebih baik, amalkan tabiat kesihatan utuk mencegah demam selesema dan flu.



Aloe Vera Gel


Aloe Vera menjadi suplemen tambahan yang bagus untuk mencegah demam selesema atau flu. Kompleks Antrakuinon Aloe Vera dikenali dengan ciri-ciri anti-mikrobial dan meredakan kesakitan. Selain itu, Acemannan dalam Aloe Vera bertindak sebagai peransang imunisasi, yang boleh membantu meningkatkan sistem imun badan untuk menentang demam selesema dan flu.



Minum setengah gelas Aloe Vera Gel tiga kali sehari, apabila anda demam selesema atau flu, untuk membantu anda sembuh lebih cepat.



Forever Garlic-Thyme


Bawang putih menawarkan beberapa jenis antioksidan yang menentang penceroboh sistem imun. Ulas bawang putih yang menusuk hidung mengandungi Alisin, sejenis antibiotik kuat semulajadi yang membantu meningkatkan aktiviti sel imun badan, justeru menentang bakteria, virus dan kulat. Bawang putih digabungkan dengan thyme yang boleh membantu mereka yang menghidapi asma, bronkitis, sakit tekak ringan, demam selesema, flu, batuk dan jangkitan sistem pernafasan yang lain.



Mengambil 3 hingga 4 tablet Forever Garlic-Thyme sehari boleh membantu menguatkan sistem imun badan, dan mengurangkan simptom demam selesema dan flu.



Forever Absorbent-C


Sebaik sahaja anda mendapati simptom demam selesema atau flu, mula mengambil 1 hingga 2 tablet Forever Absorbent-C setiap 2 jam. Vitamin C boleh membantu memendekkan tempoh demam selesema, ia juga bertindak sebagai anti-histamin and anti-keradangan yang boleh membantu mengeringkan hidung berair dan meningkatkan fungsi sistem imun.



Forever Bee Propolis



Bee Propolis adalah antibiotik semulajadi. Ia amat berguna untuk mengurangkan jangkitan sistem pernafasan dengan meransang tindak balas sistem imun badan.



Mengambil 4 hingga 6 tablet Forever Bee Propolis sehari boleh membantu mencegah simptom demam selesema dan flu. Ia adalah penting untuk meminum air yang mencukupi dan berehat dengan sebaiknya untuk memastikan pemulihan yang cepat.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Forever Business Owner, Forever Living Products Malaysia

0 comments:

Post a Comment