Ulser Mulut


Apakah yang menyebabkan ulser mulut? Apakah suplemen yang boleh membantu?

Ulser mulut adalah ulser kecil yang muncul dibahagian dalam mulut dan sering menyebabkan rasa tidak selesa ketika makan dan bercakap. Punca punca biasa ulser mulut termasuklah kebersihan mulut yang tidak baik, jangkitan mulut, sistem imun yang lemah dan tindak balas terhadap ubat-ubatan tertentu, seperti agen kemoterapeutik. Ulser mulut juga boleh menjadi salah satu dari tanda-tanda masalah kesihatan seperti sindrom tangan-kaki-mulut dan jangkitan sifilis.

Suplemen berikut boleh membantu mereka yang mempunyai ulser mulut.

Forever Bright Toothgel mengandungi Aloe Vera Gel dan Propolis Lebah yang membantu mengurangkan jangkitan mulut. Ia juga diperkaya dengan Klorofil, yang membantu untuk memutihkan gigi dan memberikan nafas yang segar.



Aloe Vera Gel adalah baik untuk sistem pencernaan, dan mengandungi Acemanan yang membantu meningkatkan sistem imun badan justeru mengurangkan jangkitan.



Forever Bee Propolis adalah Propolis Lebah semulajadi, kaya dengan Bioflavonoid, yang membantu mengurangkan keradangan dan jangkitan dengan menguatkan pertahanan semulajadi badan.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Forever Business Owner, Forever Living Products Malaysia

0 comments:

Post a Comment