Manfaat Vitolize Men untuk Kesihatan Lelaki


1. Vitamin bahan campuran herba yang sangat berkesan termasuk vitamin, mineral, dan antioksidan untuk membantu mengekalkan aliran kencing yang teratur, menyokong kesihatan prostat yang optimum dan mengekalkan fungsi testis yang sihat.

2. Nilai tinggi fitonutrien yang memberi anda lebih banyak tenaga, kuasa muda, lebih banyak kesihatan, dan kecergasan yang sihat.

3. Ia adalah gabungan herba saw palmetto, pyguem, dan biji labu yang baik, akan menjadi sukar untuk dicipta melalui diet. Dan ia menawarkan kelebihan jelas antioksidan kuat dan nutrien penting:

4. Mengandungi biji labu yang dapat membantu mengekalkan tahap PSA yang normal, menyokong tahap tekanan darah yang sihat, dan membantu mengekalkan paras kolesterol yang sihat, fungsi saluran kencing, prostat, dan kesihatan seksual lelaki.

5. Nilai tinggi Saw Palmetto berry ekstrak - Tumbuhan ini adalah sawit kecil, berantakan asli ke pantai Atlantik AS dari South Carolina ke Florida. Beri tumbuhan adalah ubat tradisional untuk masalah prostat.
Dalam ujian klinikal moden, herba telah terbukti bernilai dengan meningkatkan gejala BPH. Saw Palmetto memperlambat pengeluaran dihy-drotestosterone, hormon yang menyebabkan pendarahan sel prostat yang tidak terkawal. Tetapi herba sebenarnya mengatasi dadah, kata Dr Murray. Bukan sahaja ia menghalang pembentukan hormon, tetapi juga mengekalkan hormon daripada mengunci sel prostat.

Ini ramuan herba yang hebat untuk kesihatan prostat dan kencing.

Vitamin B6, nutriennya membantu memulihkan tahap hormon normal, terutamanya testosteron dan estrogen, yang menyumbang kepada jerawat dan menyokong pembuatan serotonin, yang mengawal mood. Vitamin C, Vitamin C, peranan yang sangat penting dalam pengekalan sihat sistem Vitamin D, membantu menyokong sistem kardiovaskular dan mengekalkan paras gula darah yang sihat. Vitamin D, membantu menyokong sistem kardiovaskular dan mengekalkan paras gula darah yang sihat. Vitamin C, D adalah penting untuk kesihatan prostat dan diperlukan untuk pengeluaran hormon.-itamin E, antioksidan ini meningkatkan keberkesanan enzim tertentu yang diperlukan untuk kesihatan kulit yang baik dan membantu sistem imun melawan racun seperti pencemaran udara.

6. Termasuk Lycopene yang telah ditunjukkan untuk membantu mencegah tanda-tanda penuaan pramatang dan memastikan kulit kelihatan lebih muda. Lebih banyak Faedah Quercetin, telah ditunjukkan untuk membantu mengekalkan tekanan darah yang sihat dan tahap kolesterol.

7. Mengandungi Vitamin;

8. Termasuk Zinc yang memainkan peranan penting dalam menyokong kesihatan reproduktif. 

9. Selenium unsur penting Vitolize ingredients yang membantu menyokong prostat yang sihat, fungsi kencing dan bantuan untuk sperma proses dan, Selenium penting untuk sel-sel lain berfungsi untuk menjaga kesihatan. 

10. Keseimbangan nutrien yang betul untuk lelaki untuk prostat lengkap, kencing, kecergasan seksual, dan sokongan imun.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Forever Business Owner, Forever Living Products Malaysia

0 comments:

Post a Comment